8. nap Dohánygyár, ismerősök

2013.07.27.

A tegnapi este kicsit hosszúra nyúlt, habár hétfőn megyünk a Sike pincészetbe borkóstolóra, mivel vendégeink vannak a hétvégén, előkóstoltuk a roséjukat. Egy elég késői kelés után, Kata nélkül, mivel nem igazán volt jól, nekiindultunk a városnak, és megmutattam Bencének és Vilmának mindent Egerből, amit eddig én is láttam. Délután elmentünk a régi dohánygyárba, mostani plázába, mert meghívást kaptunk Forgó Zsolttól, a pláza marketingesétől, aki gyakran olvassa a blogunkat, és látta, hogy múltkor nem tudtunk bemenni a műemlékmúzeumba, és invitált minket, hogy nézzük meg. A pláza szerintünk sem véletlenül nyerte el a legszebb pláza díját, a kertben lévő Zsolnai porcelán kút és maga a kert, nagyon szép, és az emeleten lévő plázakönyvtár, és a kis nyugis beszélgetős-beülős helyek a mi tetszésünket is elnyerték. A műemlékmúzeumban nagyon érdekes tárgyak voltak kiállítva, a cigigyártó gépek közt, mindenféle régi szivarok, cigisdobozok, és dohányzással kapcsolatos emléktárgyak is helyet kaptak. A dolog érdekessége, hogy a dohánygyár emléktárgyain kívül rengeteg régi tv és rádió is ki van állítva, ami szuper kis nosztalgia érzetet kelt, nekünk is van egy olyan orion tv-nk a padláson, mint az egyik ott lévő darab. Más érdekességek is vannak, például egy régi bicikli is ki van álltva, amivel nagyon szerettem volna menni egy kört, de sajnos nincs használható állapotban, pedig már elterveztem, hogy frakkban cilinderben, egy régi szivarral a számban hajtanék végig a főutcán. A pláza-dohánygyár látogatás után még lementünk a Szépasszony völgybe némi utánpótlásért, és egy rövidebb városnézésbe kezdtünk, majd egy filmnézős vacsorával koronáztuk az estét, pizzát rendeltünk az Elefanto nevű helyről, és megnéztük a Jó a rossz és a csúfot. Most nemsokára elindulunk, és bevesszük a várost, tegnap végül nem mentünk a Bíborosba, talán majd ma! Szép estét Nektek, élvezzétek ki a hétvégét, gyönyörű szép az idő, menjetek strandolni, lángosozni!!

DSC_0086 (2).JPG

komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.