9. nap

2013.07.29.

A mai napunk langyos vasárnapi punnyadásnak indult, de Egerben még ebből is ki lehet hozni a legjobbat! Délután elmentünk strandolni a barátainkkal, és végre Kata is kipróbálta a két nagy csúszdát. Az egész csúszást végig visongta és utána visszament még kétszer annyira megszerette. Nagyon jók ezek a csúszdák, ráadásul ingyen van, akinek van türelme kivárni a sort, az ne hagyja ki őket! Egyszerűen nem tudunk betelni a Stranddal!
Miután elbúcsúztattuk a barátainkat elmentünk a Servita Udvarházba vacsorázni. Egy nagyon kellemes kert fogadott minket, grill konyhával, és szuper jófej személyzettel, ki is ültünk a teraszra, ahonnan jól látszik a minaret, elkezdtünk iszogatni, és dumálgattunk a pincér lánnyal. Kata végül a grillezett foghagymás pisztráng mellett döntött, salátával, én viszont egy nagyobb dologba vágtam a fejszémet, amit úgy hívnak, hogy Brutál Steak. Ez egy fél kilós mangalica steak, rengeteg krumplival, sült cukkinivel, és padlizsánnal, ez egy két személyes tál, de voltam olyan bátor és kikértem egymagam. Kicsit kétkedve vették fel a rendelésemet, de végül fogadást kötöttünk, hogy meg tudom-e majd enni, és kihozták. A hús még viszonylag könnyen ment, amiben nagyban hozzájárult, hogy isteni finom volt, de azért eléggé beleizzadtam a dologba, főleg mert csípős savanyúságot ettem mellé. A zöldséget végül a Kata ette meg, amúgy sem vagyok nagy zöldségpárti, a krumplit pedig nagyjából elcsipegettem a végére, mondjuk maradt pár szem, de szégyenben nem maradtam. Egy finom kajszibarack pálinka segített elfogadtatni a gyomrommal a történteket, és még egy desszertnek is maradt hely a szervezetemben, körülbelül a nagylábujjam környékére saccolom azt a területet, ahol még nem voltam teljesen tele, szóval ettem egy mézes zserbót, a Kata egy brownie-t gyümölcs szósszal, amit végül én fejeztem be, mert ő jóllakott a pisztránggal. Puhány...

Biztosan járunk még a Servita Udvarház felé, szuper hely, és mivel nagyon meg szeretnénk nézni a Marcipániát, ami egy udvaron van vele, biztosan beugrunk majd, ha nem is egy fél kilós steakre, de egy kávéra vagy egy sütire mindenképp.

DSC_0040.JPG

DSC_0170.JPG

DSC_0177.JPG

DSC_0195.JPG

DSC_0199.JPG

DSCF1509.JPG

komment


Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása