Vasárnap

2013.08.12.

Ma Ders tesòja Lídia és a barátja GergelyGergő volt a vendégünk. Reggel Ders még nem ért haza a vadászatbòl, ùgyhogy hármasban reggeliztünk, és mire végeztünk Ders is befutott, ùgyhogy együtt indultunk le a strandfesztivàlra, ahol a többi nevező csapattal találkoztunk, akik lejöttek az Egri Önkormányzat meghívására. Így ismerkedtünk meg Àdámmal és Lacival akik Miskolcról jöttek, és együtt töltöttük a délutánt. A strand utàn megmutattuk nekik a szállásunkat, összekészülődtünk, aztán megmutattuk nekik és, Lidiéknek Sike Tamàs pincéjét, ahol már ajánlani tudtuk a vendégeinknek a kedvenceinket!:)

Miután a fiùk hazamentek, mi beültünk a Kulacs Csàrdába vacsoràzni, ahol a fenséges vacsora mellett 3 féle bort is megkóstolhattunk: először fehér Leànykát, a borvidék leggyakrabban termesztett borát, aztàn rosét, ami olyan vörösbor ami a fehér eljàràsàval préseléskor kapja a szìnét, végül pedig vörösbort kaptunk, ami száraz vörösborok házasításábòl jött létre. Mindhéármat a Korona Pincészettől!:)
Az étteremvezető vacsora közben megnézett minket és elmondta, hogy 25 éve kis borospincéből bővülgetett az étterem a mai állapotára. Nagyon kellemes hely, a hagyomànyörző díszités mellett minden modern és kultùràlt. Azt hallottuk, hogy minden szék màs mintàjúra van faragva, és egyszerre hàrom lagzit is megtartottak már a külön termeikben egy időben ilyen sokat terjeszkedett a 25 év alatt.
A vacsora után megkaptuk a negyedik féle borunkat, egy fehér muskotályost és én desszertnek egy gyümölcsös fagyikelyhet amit egyszerűen nem tudtam kihagyni!

A vacsora után a szállodába jöttünk, mivel Ders nagyon fáradt volt, a vadászat miatt nem aludt túl sokat az este.

A többi képet a képekre kattintva tudjátok elérni.

Jóéjszakát! Sziasztok!

komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.