Szerda

2013.08.14.

Most csajos percek következnek!

Amíg a Ders a tegnapi élménybeszámolónkat írta és szépítgette a posztot addig én egy szépségkúrán vehettem részt Lázár Krisztina meghívásából a Beauty Box Szépségstúdió Egerben! Reggel kilencre érkeztem és egészen eddig ott szépítgettek!!! Kezdésként Krisztina megtiszította az arcbőrömet, és igazított a szemöldökömön, illetve befestette a szempilláimat. Ezután egy egyszerű, de csodaszép barnás- fekete sminket kaptam tőle! Nem gyakran szoktak ilyen profin kisminkelni!

A sminkelés, és arckelezés után megcsinálták a körmeimet. A szalagavatómon kívül soha nem volt műkörmöm, ezért eléggé izgultam de csodaszép lett a végeredmény, pisztáciaszínű gélakkot kaptam!

2013-08-14 12.07.43.jpg

A körmözés közben már elkezdték megcsinálni a hajamat, indiános fonatokat kaptam oldalra a másik oldalon pedig begöndörítették.

2013-08-14 12.39.06.jpg

Az egész megszépülés nagyon jó élmény volt, elcsacsogtunk a csajokkal, meséltek a szakmájukról, szóval csajoskodtunk! Akinek profi, gyors és kedves szépülést szeretne, az mindenképpen ide jöjjön! Ezúton is szeretném megköszönni a lányoknak!



2013-08-14 12.37.36.jpg


2013-08-14 12.43.12.jpg

komment


Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása