Szombat

2013.08.11.

 mai napunk egy csomó rohangálással telt, mivel el kezdett rakoncátlankodni a laptopunk, ezért gyorsan meg kellett oldani a technikai problémát, majd mire sikerült megcsinálnunk, baj bajt hoz magára, a fényképezőgépünkkel lettek problémánk. Csak délutánra sikerült mindent megoldanunk, amikor már sajnos a strand fesztivál mai programja lement, szóval csak holnap tudunk majd tudósítani róla, mivel semmilyen dokumentációnk nem született.

Szerencsére a várba felértünk még a vári játékokra,amiről már tegnap csináltunk egy rövid kis összeállítást, de mivel az még csak a főpróba volt, ezért a main is mindenképp ott szerettünk volna lenni. Hatalmas siker volt, rengetegen voltak a várban, mindenki imádta a dörrenő ágyúkat, a ropogó puskákat, és a csöngő füleket. A  Vitézlő Oskolások Magyarország minden tájáról érkezett hagyományörző csapatokkal kiegészülve adták elő a vár ostromát. Szép számmal jelentek meg a csapatok, sőt még Angliából is érkeztek hárman. Az ostrom előtt egy kis felspanolás érdekében még ment egy kis vívás, amibe én is beszálltam, kihívtam Eriket, az egyik Vitézlőst. Életemben először vívtam, elég sok találatot bekaptam, de megnyugtattak, hogy elsőre nem is voltam rossz, de még rengeteget kéne tanulnom, a vívásnak csak a lábtechnikáját hónapokig kell gyakorolni. Lett erről is egy kis szösszenet, reméljük tetszeni fog, szerintem elég menők vagyunk.

Ma meglátogatott minket nővérem a barátjával, Lidi és Gergő, akik szintén velünk tartottak a várba, ők is látták az ostromjátékot, de ami a legjobb, hogy megmutattuk nekik az Egri csillagok előadást, amit mi már harmadszorra láttunk, és már minden dalt kívülről tudunk, és együtt énekelünk a színészekkel. Jó volt végre rendesen végig kívülről látni a darabot, mert eddig a második felvonásból mindig kimaradt az a rész, amikor öltözködtünk a Dobó eskühöz. Nagyon izgalmasra sikeredett az előadás vége, mivel a szél miatt, a tűzijáték egyik lehulló parazsa kigyújtotta a vároldal egy kis részét, de szerencsére a Vitézlősök és a vár dolgozói pár pillanat alatt eloltották a tüzet, és nem lett nagy baj a dologból. Most visszajöttünk a szállodába, pihenünk, mivel én hajnali négykor megyek vadászni. De erről majd csak holnap. Jóéjszakát.

komment


Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása