Peták interjú

2013.08.17.

DSC_0032.JPG

Egy kis beszélgetés Nagy István Petákkal, a Várban lévő Panoptikum legkedvesebb jegyszedőjével.


- Az utolsó hetünket töltjük itt Egerben, mit tanácsolsz mi az amit semmiképpen sem szabad kihagynunk?
- A Végvári Vigasságokat nem szabad kihagynotok! Idehozták egy pár napja Dobó arcmását is fő attrakcióként, azt se hagyjátok ki! A hétvége alatt rengeteg program lesz, a Vitézlő Oskolások minden nap többször is fellépnek, és nagyon sok program, koncert, lehetőség van! Többiek között a Pavane Táncosok fellépését is muszáj lesz megnéznetek! 
20.-án a tűzijátékot pedig kötelező megnézni, akár a Dobó térről, akár egy pezsgőzéssel egybeketött tűzijáték-nézésen a várban!

-Miért szereted Egert?
-Mert a legszebb várros a Földön! Nem is élnék sehol máshol! Ha muszáj lenne elköltözni valahova, akkor Szegedet választanám, de csak azért, mert olyan, mit Eger!:) Az emberek közvetlenek, kedvesek, jó itt élni!

-Mesélj nekünk arról, hogy hogy kerültél ide a Panoptikumba, és milyen itt!
-95-ben nyílt meg a Panoptikum és én 96 óta dolgozom itt kisebb megszakításokkal, de utoljára 99-ben voltam szabadságon! Először csak a munka miatt jöttem ide, de mostanra nagyon megszerettem, nagyon megfogott. Szeretem, hogy a váron belül van, azokkal a szereplőkkel, akik itt a falakon belül harcoltak és éltek. Sőt több ez Nekem, mint egy szimpla kis fülke, én felépítettem egy kis várat is magamnak a váron belül!

komment


Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása