6. nap esős idő, törökfürdő, költözés megint

2013.07.26.

Délutánra sajnos beborult az ég, és elkezdett zuhogni. Az erkélyen ücsörögtünk, olvasgattunk, élveztük az esőillatot, de csak nem akart kitisztulni az idő, szóval nem nagyon tudtunk szabadtéri programot szervezni, ezért csak a közelben lévő Török Fürdőbe mentünk le, ahol most voltunk másodjára. Ugyanolyan kellemes és pihentető volt, mint az első alkalommal, és mire kijöttünk, már sütött annyira a nap, hogy még a strandra is át tudtunk menni csobbanni egyet. Ezután visszajöttünk a Hotel Aquába és mivel ez az utolsó napunk itt, gyorsan csináltunk még pár fotót a helyről, amit az erkélyünkről láttunk minden nap. Nagyon kellemes volt itt ez a három nap, a legjobban talán a könnyű nyári ebédeket és vacsorákat élveztük a Zsályában. Imádtam, hogy minden asztalon volt egy üveg szóda és a házi kenyerük is mindig friss ropogós és nagyon finom volt. Az ételek nagyon szépen voltak díszítve, és az ízük sem maradt el a látványuktól, habár a harmadik napra el kezdtük sejteni, hogy a hely alagsorában valószínűleg egy titkos málna és rukkola raktár üzemel, mivel mindkettőt szeretjük, egyáltalán nem volt zavaró, hogy bizonyos elemek gyakrabban ismétlődtek a receptekben. Mindennel meg voltunk elégedve, és szívesen ajánljuk a helyet üzleti megbeszélések vagy nyári, kora délutáni ebédekhez, vacsorákhoz.

Holnap korán kelünk, mert 11-ig át kell költöznünk a következő szállásunkra, ami egy lakás lesz a Katona téren, szemben a piaccal, elképzelésünk sincs milyen lesz, de 10 napot leszünk ott, szóval lesz időnk otthonossá tenni.

Beköltözés után, már rohanunk is az Eger Tv-be, fél kettőre hívtak be minket, nem tudjuk, hogy rögtön le is megy-e adásba, de mindenképp érdemes oda kapcsolni, ha valakinek van ideje, hátha. Nagyon jó tippeket kaptunk a lépegető kipróbálási helyére, szóval megcélozzuk az egri lépcsőket. Estére lehet, hogy beiktatunk egy borkóstolót, mert eddig csak saját szorgalomból ittuk az egri borokat, és már kíváncsiak vagyunk a borokra, szakértői szemszögből is, de reméljük nem kell majd kiköpni.

Eddig nagyon benyugdíjasodtunk, korán fekvés, egésznapos punnyadás a strandon, szóval holnap este mindenképp lemegyünk a Bíborosba, meginni pár valamit, hogy végre a korosztályunkban is mozogjunk kicsit, és hátha megismerünk egy-két új egri arcot, szóval ha valakinek van kedve, nyugodtan odajöhet egy koccintásra.

komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.